Nemám čas :)

18. února 2012 v 8:26 | -*. |  Writting
Ahooj :)) Jem tady jen na skk :xx Omlouvám se, že se neozývám ale absolutně nestíhám :) Nemám čas napsat článek a ani vás oběhnout, pokusím se to co nejrychleji napravit :P

Váha se zasekla na 50,5 kg :) Nejsem moc spokojená, ale není to nejhorší :) Musím na sobě zapracovat :)

Doufám, že vám se v hubnutí daří :)

 

13.2.

13. února 2012 v 15:37 | -* |  Eating
nuda nuda nuda! :D nic zajímavého, vše při starém.. Zítra ráno se budu vážít, tak uvidíme, jestli mě to potěší :D nebo spíše ne .. nějak mám pocit že to moc velký pokles nebude :)

A jou jou jou, zítra máme ve škole hodinku Zumby, těším se :)
Snídaně: Tmavý rohlík s tvarohem + kafe
Svačina: velké jablko
Oběd: zeleninová polévka + knackebrot
Svačina: kafe
Večeře: žit.chléb+plátek šunky a sýra+brokolice
Pití: Rajec ( neperlivá - 0,75 l) + kafe (2x 250 ml) + zel. čaj (0,75 l ) + 2 šálky čaje Pu-Erh

12.2

12. února 2012 v 12:31 | -*. |  Eating
wazzup guys? :) Dnes se budu muset po týdnu volna zase začít připravovat do školy, nechce se mi :D , komu by se taky chtělo, že? :) Ještě se dneska chystám do Tesca, možná si koupím něco dobrého , uvidíme :)


Snídaně: Banánový koktejl ( mléko + 1/2 banánu)
Svačina: ---------
Oběd: Sojové nudličky + pečené brambory + zelenina
Svačina: jogurt + 1/2 celozrn.žitný chléb
Večeře: 1/2 tuňák ve vlastní šťávě + 1/2 celozrn.žitný chléb+ zelenina
Tekutiny: 2x kafe´+ zelený čaj ( 2x 0,75 l )+ čaj Pu-Erh ( 2 šálky) + voda (0,75 l)
Pohyb: choooození, nákup
 


11.2.

11. února 2012 v 16:03 | -*. |  Eating
Děvčata, včerejší večer se celkově vydařil :) Akorát jsem čekala , že bude lepší zábava, ale dalo se to :) Pěkně jsem si spala až do oběda, takže bez snídaně i svačiny :) Teď jdu ještěJe m odpočívat a dospávat, je mi fajn.



Snídaně: -----
Svačina: -----
Oběd: Zeleninová polévka
Svačina: vajíčko+ celozrnný žitný chléb+ paprika
Večeře: zapeč.brokolice se sýrem
Tekutiny: kafe ( 2x 220 ml) + zelený čaj(3x 0,75 ml) + šálek čaje Pu-Erh

10.2.

10. února 2012 v 9:40 | -*.
Hezké páteční ráno :) Blíží se konec prázdnin. ŠKOLA?! FUJ, BLE GRC :D vůbec se mi nechce. Dneska mám v plánu vypadnou na takovou akcičku a pořádně si zakalit, ale jelikož jsem prej drzá a venku je v noci strašnej mráz nevím, jestli mě máti pustí, no snad ano :) Jestli půjdu, zdravý styl trošku obejdu a dám si nějakého toho panáka, možná drink :) Ale jen málo, nechci se za sebe druhý den stydět :D
Jak to asi dneska bude vypadat:
Snídaně:Musli se sušeným ovocem+odstředěné mléko +kafe
Svačina: ------
Oběd: Pangasius na páře s brokolicí a mrkví
Svačina: vajíčko + zelenina
Večeře: celozrnný pšenično žitný chléb + 1/2 cottage přírodní
Tekutiny: zelený čaj (3x 0,75 l) + kafe (220 ml) + čaj Pu-erh ( 2 šálky) + voda ( 0,75l)

9.2

9. února 2012 v 10:01 | -*. |  Eating
Žrací plán na dnešní den :)

Snídaně: Banánová přesnídávka + knackebrot + kafe
Svačina: ---------
Oběd: Pečené brambory s tvarohem + mooooc zeleniny
Svačina: Vajíčko + paprika > (nebyla jsem doma)
Večeře: krajíc pšenično žitného chleba zapeč. se šunkou a sýrem + zelenina
Tekutiny: 2x šálek čaje Pu-Erh + zel.čaj (3x 0,75 l )+ voda (1l)


8.2.

8. února 2012 v 15:21 | -*. |  Eating


Snídaně: Ovofit jahoda + krajíček pšenično-žitného chleba + kafe
Svačina: -------
Oběd: Celozrnné špagety s pár kousíčky kuřecího masa + hooodně brokolice
Svačina: -------
Večeře: 1/2 tuňáka ve vlastní šťávě + krajíc pšenično-žitného chleba+kousek salátové okurky
Tekutiny : 1l voda + šálek čaje pu-erh + zelený čaj ( 2x 0,75 l)
Pohyb: zase celé dopoledne šmajdání po městě + ještě někam vypadnu


Počítání kalorii?

8. února 2012 v 14:46 | -* |  Writting


Počítat kalorie? Ano či ne?..:)

Já se na kalorie zaměřila už před rokem, kdy začaly mé první pokusy shodit a začít na sobě pracovat. Po nějakém období bez diet jsem znovu u toho. Ale napadá mě otázka.. Není to zbytečné? Nesarám se o to jídlo až moc? :) Proč bych si měla zapisovat každou potravinu a k ní energetickou hodnotu?.. Ze začátku je to fajn, začnete se orientovat v tom, jaká porce je nejvhodnější apod. Jenže mě už to nějak nebere :x Přemýšlím, že přestanu k jídelníčkům psát kolik kcal jsem přijala. Pak jen stresuju , že toho je hodně. V opačném případě málo a tak si k večeři dopřeju trošku větší porci, když mám přeci jen takovou "rezervu"..

Kdybych se ale o to tolik nezajímala, nedala bych si větší porci a zůstala u malé, což mi příjde jako lepší varianta, nemyslíte?..

Mrkající Takže od teď zveřejňuji jen jídelníček bez en.hodnoty :) Uvidím jak mi to půjde, kdyby hrozil "kolabs", zaměřím se na tuto směšnou matiku znovu :D Jen doufám, že to nebudu potřebovat :)


7.2.

7. února 2012 v 14:46 | -* |  Eating
Špatně jsem se vyspala :\ .. Jsme jeli ráno do Polska, tak jsem musela brzo vstávat. Musím uznat chodit v té zimě celé dopoledne po obchodech je na zabití. Nemluvě o tom, že jsem cupitala celou dobu na podpatcích, takže nohy dostaly pěkně zabrat, au :D

Teď už jenom potřebuju někam vypadnou > ven.. Užírám se doma nudou, FUJ!
---------------------------------------------
edited 18:37: chci léto! ta zima mě pomalu ale jistě deptá :x. Nedokážu se věčně sekat doma a tak jsem odpoledne vyrazila do zamrzlých ulic, ale na druhou stranu, CÍTÍM SE LÉPE :)

Snídaně: domácí musli s ovocem + odstředěné mléko = 217 kcal
Svačina: Tmavý rohlík = 131 kcal
Oběd: Čínská zeleninová směs + 3 krabí tyčinky = 121 kcal
Svačina: psyllium
Večeře: Jogurt+knackebrot+mrkev = 132 kcal
Tekutiny: zel. čaj (2x0,7 l) + voda čistá (1l)
Pohyb: dopoledne nakupování (- cca157 kcal)

Celkem: 2 524 kJ (603 kcal)



6.2.

6. února 2012 v 16:51 | -*. |  Eating
Taky vás tak baví vařit si nějaké mňaminky? .. Divím se, ale mě jooo :) Alespoň se při tom trošku zabavím a nemusím se sekat u televize jak zevlák :D ..

>>Dnes jsem se rozhodla udělat domácí musli, abych měla co snídat, protože v těch kupovaných je zbytečně moc přidaného cukru. :x Takže teďkom už celé odpoledne ( no , vlastně už od včerejšího večera :D ) suším jablko, kiwi, banán, ořechy a rozinky! .. Doufám, že to bude dobré :)


Snídaně: Tvarohovo-jogurtový krém s ovocem ( banán+ kiwi)+ kafe = 179 kcal
Svačina: --------
Oběd: Zeleninové rizoto + krajíček pšenično-žitného chleba = 169 kcal
Svačina: krajíček pšenično-žit. chleba + plátek šunky + plátek sýra = 95 kcal
Večeře: 2 knackebroty+ cottage ( 40 g) + psyllium = 103 kcal
Tekutiny: kafe (220 ml) +zel.čaj (2x 750 ml) + voda ( 1,5 l )
Pohyb: zumba (1h)
Celkem: 2 295 kJ (548 kcal)

Kam dál